צילום: אורן פלס

אוכל עממי בנגב

צילום: אורן פלס | מחפשים רעיונות למסעדה? בקיבוץ אור-הנר שבנגב המערבי ממוקמת מסעד בשר דרום אמריקאית 'פטגוניה'. המסעדה פתוחה כל השבוע ומתאימה גם לאירוח של קבוצות עד 150 איש. תפריט המסעדה כולל את מיטב האוכל הארגנטינאי בכלל ובשר אסאדו בפרט. באזור ישנם מסלולי טיולים רבים ומומלץ ללכת לראות את פריחת הכלניות (בעונה המתאימה) המכסה את שדות המראה באזור. כמו-כן, בקיבוץ אור הנר ישנם מספר ציורי קיר מרשימים בסגנון אומנות דרום אמריקאית שנוצרו על-ידי אומנים שהגיעו מחו"ל לבקר בקיבוץ. כדאי לסייר במקום באופן עצמאי או להזמין סיור מודרך.

רעיון נוסף הוא ביקור בבירת הנגב באר-שבע. בשוק העירוני תוכלו להנות מטעמים עממים כמו פריקסה (לחם טוניסאי מטוגן), שווארמה ובורקסים חמים. אם תרצו לשבת במקום מסודר יותר, ניתן להגיע ל'בית הפול', מסעדה ותיקה בבאר שבע במחירים עממים. תפריט המסעדה כולל חומוס, פול, פיתות, לפת בחורף וכדומה. אם תעדיפו משהו קל יותר כמו קפה ומאפה, ברחוב סמילנסקי בעיר, שעבר שימור ישנם בתי קפה ומאפיה.

צילום: אורן פלס

צילום: אורן פלס

 לאלו שמתעקשים על ארוחה בטבע אבל אין להם כוח להכין אותה או שפשוט לא התארגנו עם הציוד הנדרש, ניתן להזמין ארוחות, בדרך-כלל לקבוצות מעל עשרה אנשים. צוות הכנה יגיע לשטח ויכין בהתאם לבקשתכם – פויקה על האש, ארוחות חלביות עם גבינות עזים או ארוחת ניגובים של חומוס, לבנה וחמוצים. בכל אזור בנגב תוכלו למצוא אטרקציות בנגב או  מסעדות או שפים פרטיים שיוצאים לשטח.